poniedziałek, 15 lipca 2013

No to zaczynamy... :)

22:30
Dzieciaczki śpią, w tle leci jakaś hh lista na rebel tv. A ja myślę od czego zacząć. Bo nie tak łatwo jest zacząć pisać swojego pierwszego w życiu bloga ;) Chciałabym napisać dlaczego tu jestem, co mnie skłoniło i o czym będzie blog. No i kim w ogóle jestem... ;) Ehhh... nie mogę pozbierać myśli, to chyba przez tą muzykę: kaliber44 "+ i -". No i przez godzinę o której piszę.
A więc może zacznę tak...
Odkąd mam dzieci, zaczęłam się interesować modą dziecięca. Ale nie taką exclusive z najwyższej półki ;) Chodź nie ukrywam, że uwielbiam przeglądać takie blogi. Chodzi mi o radość z polowania na ubranka w second handach, ciuchlandach czy szmateksach. Jak zwał tak zwał ;) A także w tanich sieciówkach czy na promocjach. I o tym będzie mój blog. Bo uważam, że nie trzeba mieć fortuny, żeby modnie, niepowtarzalnie i ciekawie ubrać dziecko.Często trafiają się markowe ubranka za grosze i takie sprawiają mi najwięcej radości. Wiadomo, dzieci szybko rosną, brudzą się, robią dziury w ubraniach a ja nie muszę się tym w ogóle martwić :D Bo nie zapłaciłam za ubranko kilkadziesiąt czy kilkaset zł.
Dodam jeszcze, że moje pociechy to 8-letnia Oliwka i 2,5-miesięczny Natan. Tak, tak... załapałam się na roczny macierzyński i to też było moim impulsem do założenia tego bloga. Będę miała teraz duuuużo wolnego czasu !!!
A więc przygodę czas zacząć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz