środa, 16 października 2013

Jesienny outfit :)

     Ojjojjoooooj.... Patrzę na datę ostatniego posta i zasłaniam ręka oczy... Jak ja mogłam tak zaniedbać swojego bloga? :( Obiecuję poprawę :)
     Ale już jestem i nadchodzę z najświeższymi fotkami, a na nich jesienne ubranka. I tak sobie myślę teraz, że nawet udało mi się ostatnio upolować parę fajnych rzeczy tylko cały czas brakuje mi czasu, żeby Wam je tutaj zaprezentować... Do tego akumulatorki w moim aparacie odmówiły posłuszeństwa, tzn. przechodzą właśnie na emeryturę :/ Powoli uzupełniamy już garderobę w zimowe ubranka i dostaję zawału jak nie znajde czegoś co akurat potrzebuję w SH i muszę to kupić w normalnym sklepie. Mam tu na myśli akurat kozaki dla starszej - ostatnio zrobiłam mały maraton po sklepach i okazało się, że ciężko (bardzo ciężko) jest znaleźć buty dla 8-latki za mniej niż... 120zł. !!! Szok! Ostatnio jak jej kupowałam, to były w granicach 70zł-80zł,a nie ponad 100zł ! Jak sobie pomyślę, że w ciuchlandzie mogę za te pieniądze kupić jej średnio 10 kurtek... :D No dobra, nie na wszystkim można zaoszczędzić, ale co zrobić jak ja już się przyzwyczaiłam nie przepłacać w sklepach :P
   Aha, i nie myślcie, że mi szkoda kasy na dzieci i na buty za 120zł., tylko po prostu wolałabym za to kupić jej o wiele więcej rzeczy niż tylko jedną parę butów :)
   A na poniższych fotkach Synio jesiennie...



Bezrękawnik - jakiś bez nazwy, ale bardzo ciepły i wg mnie ładny :) - 9,50zł (ciuchland)
Sweterek z odpinaną kurtką - 8,50zł (ciuchland)
Czapka - 10zł (hurtownia)
Spodnie NEXT - 6,50zł (ciuchland)
Buty - prezent :)





Bluza Next kolekcja 2012 (!) - 8,50zł. (ciuchland)




Bluza Rebel - 7,50zł. (ciuchland)
Legginsy - 5zł. (ciuchland)

Kurtka Next - 40zł. (allegro)
Spodnie sztruksowe Next - 6zł. (ciuchland, nowe z metką!)
Buty Next - 8,50zł. (ciuchland)
Czapka 5-10-15 - 10zł. (5-10-15 sale)
Chusta - 10zł. (outlet)



Kocham te okrąglutkie oczka :*

2 komentarze:

  1. Cudowne rzeczy z tego ciucholandu...koło mnie niestety aż takich cacek nie ma. Mały śliczny, przystojniak rośnie! Zapraszam do siebie http://mala-stylistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy :) U nas na szczęście teraz takich ciuchlandów jest na prawdę sporo - wyrastają jak grzyby po deszczu! Tak więc zapraszamy do Zamościa na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń