poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pampersy - porównanie

Tak jak obiecałam jakiś czas temu, jest w końcu notka porównawcza o pampersach :)
Porównam:
1. Pampers (zielone)
2. Pampers Sleep & Play (pomarańczowe)
3. Pampers Premium Care (białe)
4. Dada (biedronka)


Zacznę od wyglądu, chociaż nie on w tym przypadku najważniejszy ;)


1. Wg. mnie najładniejsze :) Kolorowe ze śliczną aplikacją. Naprawdę przyjemne dla oka. Tylko jestem troszkę rozczarowana, bo są tylko chyba 2 dostępne wzory, a kiedyś jak kupowałam (z 7 lat temu) to było baaardzo dużo wzorów i córcia uwielbiała je oglądać - oczywiście jak była nieco większa ;)
2. Niby też kolorowe, ale ta krateczka jakoś nie bardzo mi się podoba. I ten bordowy pasek przebija mi przez jasne ubranka, przez co nie raz myślałam już, że mamy niespodziankę w pampersie ;)
3. Białe, eleganckie, dobrze komponują się z białymi ubrankami, ponieważ są prawie niewidoczne. Dodatkowo mają bajer - pasek, który pokazuje w jakim stopniu jest zużyta pieluszka. Oliwka - starsza córka, uwielbia ten bajer :D
4. Całkiem sympatyczne. Aplikacja zarówno z przodu jak i z tyłu pampersa, co mnie nie raz myliło gdzie jest przód a gdzie tył. Ale jak dla mnie ok.



Zaglądamy do środka :




1. W środku jak na zdjęciu. Pieluszki nr 1, 2 i 4 nie wiele różnią się od siebie. Pampersy zielone ślicznie pachną. Są też wg mnie najbardziej chłonne. Gdy przyłożymy dłoń do mokrej pieluszki, wilgoć praktycznie nie wydostaje się na zewnątrz.
2. W zasadzie to samo co w pkt.1.
3. Zdecydowanie wyglądają inaczej jak reszta pieluszek. Posiadają siateczkę, która ma lepiej wchłaniać luźną kupkę. I chyba faktycznie lepiej wchłania. Za to siku przedostaje się na zewnątrz, tzn. Natuś często miał wilgotną pupcię i do tego ta siateczka odbijała mu się na pośladkach, co podejrzewam tez musiało być średnio przyjemne dla niego. Wypełnienie w środku zdecydowanie zbijało się w kulki. Wiele osób wspomina tez o średnio przyjemnym zapachu i coś w tym jest. Jedynie na plus jest to, że są cieńsze, jakby papierowe przez co lubię zakładać je w upały.
4. Podobnie jak pkt.1 Wydaje mi się jednak, że odrobinkę barciej czuć w nich wilgoć.

Zapięcie / Rzepy:


1. Super, bardzo elastyczne.
2. Brak elastycznych boczków !
3. Super, bardzo elastyczne.
4. Elastyczne, ale nie tak jak pkt. 1 i 3.

Grubość:


Najcieńsze są 2, później 3, a 1 i 4 podobnej grubości czyli najgrubsze.

Ceny:
Najdroższe cena ok. 60zł. - Pampers Premium Care (białe)
Średnia cena  ok. 50zł. - Pampersy (zielone)
Najtańsze cena ok. 30zł. - Pampers Sleep & Play (pomarańczowe) oraz Dada z biedronki

Ceny bardzo orientacyjne za podobnej wielkości opakowania. Jednak często zdarzają się promocje, kiedy to można kupić pampersy dużo taniej - szczególnie te droższe.

Tak więc mój werdykt...

Miejsce I
Pampersy (zielone) - za chłonność, zapach, wygląd, elastyczne boczki

Miejsce II
v - bo tak naprawdę nie wiele różnią się od zielonych pampków

Miejsce III
Pampers Premium Care (białe) - cienkie no i ta siateczka na kupki jest plusem jak i minusem

Miejsce IV
Pampers Sleep & Play (pomarańczowe) - ogólnie nie są złe, ale ja przekreślam je za brak elastycznych boczków
Mam nadzieję, że chociaż troszkę pomogłam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz