wtorek, 13 sierpnia 2013

Zabawkowe zdobycze

     Obiecałam w ostatnim poście, że pochwalę się moimi ostatnimi zdobyczami z ciuchlandu :) Okazuje się, że nie tylko można kupić tam ubrania, ale również zabawki (często znanych i cenionych marek) i wiele wiele innych rzeczy (np. moja mama ostatnio kupiła Małemu łóżeczko turystyczne Mamas&Papas za 40zł.). A ja znalazłam leżaczek - bujaczek z funkcją wibracji, bujania z dźwiękami przyrody, bicia serca i kołysanki. A to wszystko za ... 28zł. :) Tak więc mimo posiadania już jednego leżaczka, aż żal było tego nie kupić ;) Upolowałam też zestaw fajowych grzechotek na rączki nóżki Lamaze za kwotę... 3zł. za 4szt. :D A kiedyś kiedyś znalazłam matę edukacyjną Fisher Price za 12,50zł.
   I jak tu nie lubić ciuchlandów...

 Leżaczek - bujaczek Summer - 28zł. (ciuchland)
Koszula Mamas&Papas - 7zł. (ciuchland)
Legginsy - 10zł. (Carrefour)

 Grzechotki Lamaze - 3zł / 4szt.




 Mata edukacyjna Fisher Price - 12,50zł. (ciuchland)



Łóżeczko - kojec turystyczny Mamas&Papas - 40zł. (ciuchland)

A w następnym poście porównam najpopularniejsze pampersy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz