środa, 7 sierpnia 2013

Po szczepieniu...

W końcu udało nam się zaszczepić Natanka - po ok. 2 miesiącach opóźnienia! Samo szczepienie zniósł nie najgorzej. Wiadomo płakał, ale po chwili się uspokajał. Po wyjściu z przychodni poszedł spać, więc postanowiłam zahaczyć jeszcze o stację benzynową. Aby się tam dostać, musiałam przejechać przez rondo i tam myślałam, że się zagotuję! Dlaczego ludzie zawracają zewnętrznym pasem ? :/  Dzięki takim "wspaniałomyślnym" kierowcom mało brakowało, a tir "przetarł" by mi cały prawy-przód auta :/ Echh... Nawet nie chce mi się już o tym myśleć, bo się znowu denerwuję... W końcu dotarłam do celu. Miły Pan zatankował mi samochód, a ja chciałam już udać się do kasy kiedy to spojrzałam na Małego. Słodko spał, kasa parę kroków dalej, pan tankujący tuż obok... Ale nie !!! W jednej chwili przed oczami miałam filmik:
One decision - dziecko w aucie podczas upału
Wstrząsający... :( Co się stanie jak zajmie mi to wszystko parę minut więcej? Gdzie mi się spieszy?!? Nigdzie... No właśnie :) Więc odpinam małego i tacham go ze sobą (i w tamtym momencie znowu żałowałam, że szkoda mi było kasy na bazę do fotelika ;)) Po dotarciu do domu Natan oczywiście już wstał. Troszkę się pobawił i poszedł spać znowu. Ale jak wstał tuż po 14:00 to nie wiedziałam z początku o co chodzi. Obudził się od razu z płaczem, a raczej wrzaskiem. Pomyślałam, że może coś w pampersie, chciałam go położyć na przewijaku i zobaczyć, a on jeszcze gorzej płacze! Ojjojoj..... Jak na złość w domu znowu byłam sama, próbuję przytulać, kołysać, całować.. Nic nie pomaga! Gdy tylko uspokoił się chwilkę zadzwoniłam do mamy, żeby kupiła mu altacet. I chyba on pomógł... W sumie to ze 3 godziny było takiego płaczu i żalu :( Biedactwo moje maleńkie... Ale dziś już jest wszystko w porządku :) I oby tak zostało, bo mamy zamiar wybrać się dziś do CH aby upolować jakieś ubranko na chrzest Natusia :)
Tak więc lecę się zbierać, póki dziecię jeszcze  śpi ;)
A na koniec jakaś zaległa fotka. Oj baaardzo zaległa, bo chyba z przed 2 miesięcy :)


Legginsy Next - 7zł. (ciuchland)
Body Classen - Pepco 5,99zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz